Παρουσιάζεται η αξιολόγηση των δημόσιων υπηρεσιών από τους πολίτες – Ποιες περιλαμβάνονται

Παρουσιάζεται σήμερα (06/05) η πλατφόρμα αξιολόγησης των δημοσίων υπηρεσιών από τους πολίτες.

Στις πολιτικές που έχουν άμεσο αντίκρισμα στην καθημερινότητα των πολιτών εμμένει η κυβέρνηση με στόχο να αποδείξει εμπράκτως την αποτελεσματικότητα του κυβερνητικού έργου σε κρίσιμα πεδία και την προσήλωση της στις μεταρρυθμίσεις.

Εστιάζοντας λοιπόν στις θετικές ειδήσεις ένα 24ωρο μετά την Εθνική Στρατηγική για την Aντιμετώπιση της βίας των ανηλίκων στο Μέγαρο Μαξίμου θα παρουσιαστεί σήμερα το πρωί (στις 10.00) η πλατφόρμα αξιολόγησης των δημοσίων υπηρεσιών από τους πολίτες.

Στο νέο σύστημα αξιολόγησης θα περιλαμβάνονται κρίσιμες υπηρεσίες που παρέχει το κράτος ώστε μέσω της πολυεπίπεδης ανάλυσης των στοιχείων των πολιτών – ανά  φορέα, υπηρεσία, περιφέρεια, περιφερειακή ενότητα, δήμο και δημοτική ενότητα, ακόμα και σε επίπεδο ταχυδρομικού κώδικα αλλά και της επεξεργασίας των δεδομένων ανά ηλικιακή ομάδα των συμμετεχόντων – να εντοπιστούν  πρακτικές δυσλειτουργίες που δεν ικανοποιούν τις προσδοκίες των φορολογουμένων και μακροπρόθεσμα οι απαντήσεις να επιτρέψουν την οικοδόμηση μίας μεγάλης τράπεζας δεδομένων που θα επιτρέπει την αντιμετώπιση συστημικών αδυναμιών του Δημοσίου αλλά και την αναγνώριση επιτυχημένων πρακτικών, που μπορούν να δοκιμαστούν ευρύτερα.

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, στο νέο σύστημα αξιολόγησης του Δημοσίου από τους πολίτες θα ενταχθούν ο e-ΕΦΚΑ και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, υπηρεσίες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης όπως η καθαριότητα, ο φωτισμός στους δρόμους, οι χώροι στάθμευσης και οι παιδικοί σταθμοί, αλλά και η ΑΑΔΕ, η ΔΥΠΑ, το Κτηματολόγιο, τα ΚΑΠΗ, οι Πολεοδομίες, η ανακύκλωση, οι χώροι πρασίνου, οι παιδικές χαρές, η κάλυψη των αναγκών Ατόμων με Αναπηρία, τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τα δημοτικά ιατρεία, ακόμα και οι πρόνοιες για τα ζώα συντροφιάς.

Στη λίστα των αξιολογούμενων υπηρεσιών και υποδομών  που έχει καταρτίσει η ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών θα βρεθούν επίσης ψηφιακές υπηρεσίες όπως η ηλεκτρονική συνταγογράφηση, αλλά και υπηρεσίες που πλέον παρέχονται μέσω του gov.gr, όπως η συμπλήρωση υπεύθυνης δήλωσης, ο ψηφιακός έλεγχος εισιτηρίων για γήπεδα και το e-παράβολο.

Πώς θα γίνεται η αξιολόγηση των δημόσιων υπηρεσιών

Η αξιολόγηση θα γίνεται ανώνυμα μέσω τακτικού ερωτηματολογίου το οποίο  θα μπορούν να συμπληρώσουν εθελοντικά όσοι ενδιαφέρονται. Το ερωτηματολόγιο θα καλύπτει υπηρεσίες όπου οι πολίτες σπανίως έρχονται πρόσωπο με πρόσωπο με δημόσιους ή δημοτικούς υπαλλήλους, ωστόσο είναι ιδιαίτερα σημαντικές για την ποιότητα της ζωής τους.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι κάθε πολίτης θα έχει τη δυνατότητα να επιλέγει την υπηρεσία που χρησιμοποίησε και να την αξιολογεί βάσει της εμπειρίας του, με συγκεκριμένη βαθμολογία και σχόλια το την προϋπόθεση να είναι εγγεγραμμένος στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνιών.

Το ερωτηματολόγιο θα αποσταλεί μέσω email και περιλαμβάνει περί τις 50 ερωτήσεις (κυρίως πολλαπλής επιλογής) για την αξιολόγηση συγκεκριμένων δημοσίων υπαλλήλων. Η διαδικασία θα επαναλαμβάνεται κατά τα προβλεπόμενα δύο φορές το χρόνο και συγκεκριμένα κάθε Απρίλιο και Οκτώβριο.

ΠΗΓΗ

Κοινοποιήστε

Facebook
Twitter
LinkedIn
Print