Όλοι οι οδικοί άξονες εφαρμόζουν το σύστημα της σταθερής χρέωσης, δηλαδή η επιβάρυνση των οδηγών είναι ανεξάρτητη από τα χιλιόμετρα που διανύουν.
Η χιλιομετρική χρέωση στα διόδια επεκτείνεται σε 75 χλμ. αυτοκινητοδρόμου, προετοιμάζοντας το έδαφος για την υιοθέτηση του συστήματος και από άλλους οδικούς άξονες
Με τον βραχνά των διοδίων καλούνται να συνυπάρξουν οι οδηγοί κατά τη χρήση των σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων της χώρας μας, με αποτέλεσμα στο τέλος του ταξιδιού να βλέπουν τον τελικό λογαριασμό φουσκωμένο.
Σήμερα, όλοι οι οδικοί άξονες εφαρμόζουν το σύστημα της σταθερής χρέωσης, δηλαδή η επιβάρυνση των οδηγών είναι ανεξάρτητη από τα χιλιόμετρα που διανύουν. Μοναδική εξαίρεση αποτελεί η Ολυμπία Οδός (αυτοκινητόδρομος Ελευσίνας-Κόρινθος-Πατρών) όπου από τον Ιανουάριο του 2021 εφαρμόζεται το σύστημα χιλιομετρικής χρέωσης.
Με την προμήθεια του πομποδέκτη ΟΛΥΜΠΙΑ PASS, οι χρήστες πληρώνουν την πραγματική αξία της απόστασης που διένυσαν. Ειδικότερα, το εξοπλισμένο με πομποδέκτη όχημα που διέρχεται από τα διόδια πληρώνει κανονικά όλο το αντίτιμο της ζώνης χρέωσης, ενώ αν εξέλθει από τον αυτοκινητόδρομο πριν από το τέλος της συγκεκριμένης ζώνης επιστρέφεται και πιστώνεται αυτόματα στον πομποδέκτη το ποσό που αντιστοιχεί στη μη διανυθείσα απόσταση.
Παράλληλα, όπως ενημερωθήκαμε πρόσφατα στο αποκαλυπτικό «Open Tour» της Ολυμπίας Οδού, με τη χιλιομετρική χρέωση το όφελος των χρηστών έχει ξεπεράσει τα 9,1 εκατ. ευρώ καθώς οι χρεώσεις είναι χαμηλότερες έως και 76%.